پوشش ضد اسید و انواع آن

انواع پوشش های ضد اسید

پوشش ضد اسید و انواع آن

انواع پوشش های ضد اسید

پوشش ضد اسید را می‎توان به چند بخش تقسیم کرد که در ادامه به مهم آنها اشاره خواهیم کرد:
پوشش های ضد اسید بر پایه رزین‌های سینتیتک و قیرها. پوشش های رزینی شامل لایه‎های شمشه‎کشی شده، لایه‎های برپایه اسفالت، پوشش‎های مسلح شده با الیاف، رنگ‎ها و پرایمرها، پوشش‎های مقاوم هستند و به صورت یک پارچه و بدون درز به‎عنوان کفپوش و کوتینگ از آنها استفاده می‎شود. پوشش های زرینی همچنین ممکن است همراه با الیاف فایبر گلاس استفاده شوند.
زین‎های پایه فوران: این نوع پوشش ضد اسید که براساس پوشش های رزینی ساخته می‎شود، مقاومت شیمیایی، حرارتی و مکانیکی بالایی در برابر اسیدها دارد.
رزین‎های پایه وینیل استر: از مزایای این پوشش ضد اسید باید به چسبندگی بالای آن روی سطح‎های بتنی اشاره کرد.
پوشش‎هایی که به وسیله چسب‎ها یا روش‎های مکانیکی به سطوح متصل می‎شوند و به‎صورت شیت یا ورق هستند.
پوشش‎های سرامیکی: پوشش‎هایی شامل تلفیق موارد بالا و سیستم کاشی‌کاری یا آجر کاری ضد اسید هستند.
پوشش های ضد اسید مخازن
پوشش ضد اسید کامپوزیت : این پوشش ، ضد اسید که آن را به نام فایبر گلاس نیز می‎شناسند به‎دلیل سرعت بالا در اجرا بسیار محبوب است.
رنگ‎های اپوکسی ضد اسید: این رنگ‎ها بر پایه رزین آپوکسی ساخته می‎شوند. مزیت آنها چسبندگی عالی روی سطوح فلزی و عیر فلزی است.
پلی استر غیراشباع: این نوع پوشش برای محیط‎هایی که خورندگی کمی دارند مناسب است و از آن می‎توان یا به تنهایی و یا با الیاف شیشه‎ای برای کف‎ها و دیواره‎ها استفاده کرد.

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.