پوشش ضد اسید و انواع آن

انواع پوشش های ضد اسید

پوشش ضد اسید و انواع آن

انواع پوشش های ضد اسید

پوشش ضد اسید را می‎توان به چند بخش تقسیم کرد که در ادامه به مهم آنها اشاره خواهیم کرد:
پوشش های ضد اسید بر پایه رزین‌های سینتیتک و قیرها. پوشش های رزینی شامل لایه‎های شمشه‎کشی شده، لایه‎های برپایه اسفالت، پوشش‎های مسلح شده با الیاف، رنگ‎ها و پرایمرها، پوشش‎های مقاوم هستند و به صورت یک پارچه و بدون درز به‎عنوان کفپوش و کوتینگ از آنها استفاده می‎شود. پوشش های زرینی همچنین ممکن است همراه با الیاف فایبر گلاس استفاده شوند.
زین‎های پایه فوران: این نوع پوشش ضد اسید که براساس پوشش های رزینی ساخته می‎شود، مقاومت شیمیایی، حرارتی و مکانیکی بالایی در برابر اسیدها دارد.
رزین‎های پایه وینیل استر: از مزایای این پوشش ضد اسید باید به چسبندگی بالای آن روی سطح‎های بتنی اشاره کرد.
پوشش‎هایی که به وسیله چسب‎ها یا روش‎های مکانیکی به سطوح متصل می‎شوند و به‎صورت شیت یا ورق هستند.
پوشش‎های سرامیکی: پوشش‎هایی شامل تلفیق موارد بالا و سیستم کاشی‌کاری یا آجر کاری ضد اسید هستند.
پوشش های ضد اسید مخازن
پوشش ضد اسید کامپوزیت : این پوشش ، ضد اسید که آن را به نام فایبر گلاس نیز می‎شناسند به‎دلیل سرعت بالا در اجرا بسیار محبوب است.
رنگ‎های اپوکسی ضد اسید: این رنگ‎ها بر پایه رزین آپوکسی ساخته می‎شوند. مزیت آنها چسبندگی عالی روی سطوح فلزی و عیر فلزی است.
پلی استر غیراشباع: این نوع پوشش برای محیط‎هایی که خورندگی کمی دارند مناسب است و از آن می‎توان یا به تنهایی و یا با الیاف شیشه‎ای برای کف‎ها و دیواره‎ها استفاده کرد.

بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...